Preguntes freqüents2016-12-20T11:32:48+00:00

Preguntes freqüents

Com es pot configurar Internet (APN) en el mòbil?2018-07-16T14:05:09+00:00

Per activar aquesta opció cal cridar al 971 53 08 03 o seguir les següents instruccions en funció del sistema operatiu de cada terminal.

  • Apple/iOS: Descarrega l’arxiu aquí
  • Android: Descarrega el manual segons la teva versió: Android <5 / Android >= 5
  • Windows Phone: Descarrega el manual aquí
  • BlackBerry: Descarrega el manual aquí
  • Symbian: Descarrega el manual aquí
On puc consultar les tarifes especials?2018-07-16T14:05:52+00:00
Té permanència?2018-07-16T14:08:13+00:00

No. El producte Fibra Òptica Llubí no està subjecte a cap contracte o període de permanència.

Quants megues de pujada té aquest producte?2018-07-16T14:08:21+00:00

Fibra Òptica Llubí ofereix connexions simètriques amb la mateixa quantitat de Megues de pujada que de descàrrega. Per exemple, en contractar la tarifes de 50 Megues, obtindràs 50 Megues de pujada i 50 de baixada.

Es necessita línia de telèfon?2018-07-16T14:08:28+00:00

No. No és obligatori, no obstant això, fins al 30/09/2018, si es contracta una nova conexió a Internet,la incloem gratis. A més t’obsequiem amb un bo de trucades de 500 minuts a fixos i 100 minuts a mòbils nacionals.

Quin preu té el router?2018-07-16T14:08:36+00:00

El router wifi és gratis i s’inclou en qualsevol de les tarifes de Fibra Òptica Llubí.

Té límit de descàrrega?2018-07-16T14:08:47+00:00

Els nostres productes no tenen límit de descàrrega. El client pot fer ús de la connexió tant com desitgi sense que es redueixi la velocitat ni s’incrementi la seva factura, no com ocorre amb les connexions mòbils o satèl·lit.

Quina velocitat he de triar?2018-07-16T14:08:57+00:00

Recomanem 50 Megues per a usuaris casuals d’Internet i aficionats als videojocs.

Si desitges descarregar continguts digitals de forma més ràpida o no vols tenir dificultats a l’hora de veure vídeos o pel·lícules en streaming, 100 Megues és la teva tarifa.

La connexió de 300 Megues simètrics és per a usuaris exigents, famílies nombroses i usuaris de SmartTV. Treu-li el màxim partit a Internet amb aquesta tarifa.

Es pot tenir una IP Fixa?2018-07-16T14:09:52+00:00

Sí. El preu de la IP Fixa és de 14€/mes IVA inclòs.

Inclou manteniment?2018-07-16T14:17:15+00:00

Sí. El producte Ampliació Wifi inclou sis mesos de manteniment gratis. Una vegada transcorregut aquest període es pot contractar un servei de manteniment addicional.

És necessari contractar una connexió a Internet adicional?2018-07-16T14:17:33+00:00

Sí. El producte Ampliació Wifi no inclou la quota mensual de connexió a Internet

Quins avantatges ofereix la xarxa 4G de IB-RED?2018-07-16T14:18:59+00:00

IB-RED va desplegar en 2013 la primera i única xarxa 4G fixa en les Illes Balears. Aquesta tecnologia ens permet oferir una connexió a Internet fixa a major velocitat, sense límit de descàrrega i amb una àmplia cobertura geogràfica.

Amb la nostra connexió a Internet podràs carregar pàgines de forma gairebé immediata, gaudir de pel·lícules en streaming sense esperes ni talls, pujar fotos a les xarxes socials amb rapidesa, jugar online amb fluïdesa gràcies a un ping molt baix i realitzar videoconferències d’alta qualitat. Tot això i molt més, gràcies a la xarxa 4G de IB-RED, la xarxa 4G de les Illes Balears.

Quina diferència hi ha entre el 4G de IB-RED i el 4G mòbil?2018-07-16T14:19:15+00:00

Els productes comercialitzats amb la tecnologia 4G de IB-RED, a diferència del 4G mòbil, no tenen límit de descàrrega. Consisteixen en una tarifa plana de connexió a Internet que permet tenir fins a un màxim de 7 dispositius connectats alhora.

Necessito una connexió per realitzar videoconferències. M’anirà bé?2018-07-16T14:19:37+00:00

Si estàs tancant una operació important i després d’una frase has d’esperar uns segons per escoltar la resposta o si es talla la veu constantment, probablement acabaràs dels nervis. Si et trobes lluny de casa i estàs parlant amb els teus fills via Skype i veus els seus moviments en càmera lenta o el so no va amb la imatge, no gaudiràs de la conversa.

Gràcies al ping de IB-RED, la baixa latència que ronda els 30ms, la nostra connexió és ideal per mantenir videoconferències de forma fluïda i sense talls.

Puc utilitzar la connexió d’Internet que ofereix IB-RED per a jocs online?2018-07-16T14:30:38+00:00

La connexió a Internet de IB-RED té un ping molt baix d’al voltant de 30ms, la qual cosa és perfecte per a l’ús i gaudi de jocs online.

Què fer en cas d’avaria?2018-07-16T14:31:12+00:00

Si t’has quedat sense connexió a Internet, desconnecta el POE durant 10 segons i torna-ho a connectar al corrent elèctric.
Si segueixes sense poder navegar posa’t en contacte amb nosaltres truca’ns al 971 53 08 03 o enviant un correu electrònica sat@ibred.es.

Pots consultar el nostre horari de suport tècnic en l’apartat de Contacte.

Quin és el termini màxim de resolució d’incidències?2018-07-16T14:31:33+00:00

El termini màxim de resolució d’incidències és de 48 hores encara que la major part d’elles es resol en menys de 24 hores.

Puc obrir ports?2018-07-16T14:31:54+00:00

Si necessites obrir ports, truca’ns al 971 53 08 03 o envia un correu electrònic a puertos@ibred.es indicant el nom de la persona o empresa que figura en el contracte.

Com puc donar-me d’alta?2018-07-16T14:36:40+00:00

Per donar-te d’alta a IB-RED pots trucar-nos al 971 53 08 03 o enviar-nos un email a info@ibred.es indicant el teu nom, telèfon i adreça. També pots utilitzar el formulari que trobaràs a la pàgina de Contacte. Una vegada consultada la teva cobertura, tu tries el producte que millor s’adapta a les teves necessitats.

Al cap d’uns dies rebràs una trucada del nostre coordinador tècnic per concertar el dia i hora d’instal·lació. Una vegada instal·lada l’antena, hauràs d’emplenar el contracte client i a partir d’aquest moment passaràs a ser client de IB-RED.

Com puc conèixer la meva cobertura?2018-07-16T14:32:24+00:00

A la pàgina Cobertura trobaràs un mapa on pots seleccionar el lloc exacte on es troba el teu domicili. Emplena el formulari amb les teves dades i analitzarem quina és la millor opció de connectivitat per al teu habitatge.

Com puc posar-me en contacte amb IB-RED?2018-07-16T14:32:48+00:00

Pots enviar-nos un email, emplenar un formulari, trucar-nos o visitar-nos en les nostres oficines de Pollença, Manacor, Eivissa i Menorca.
Visita la pàgina Contacte per consultar com és la teva oficina més propera o conèixer el telèfon/correu electrònic del departament amb el qual desitges contactar

Existeix un període de prova?2018-07-16T14:33:03+00:00

Disposes de 5 dies laborables per a provar el servei. Si veus que la teva connexió no funciona com ho hauria fer, per favor, posa’t en contacte amb nosaltres el més aviat possible per resoldrer la incidència.

Com i quan s’efectua el pagament del servei?2018-07-16T14:33:17+00:00

Per regla general no es permet el pagament al comptat. Si el client així ho sol•licités, el departament d’administració hauria de donar-li el vistiplau.
L’Alta + Instal•lació i els dispositius addicionals, en el cas que s’adquireixin, es facturen entre 3 i 10 dies després de la instal•lació.
Les mensualitats es cobren a mes vençut, el primer dia de cada mes. La primera quota serà proporcional als dies des que el servei va ser contractat.

Per exemple, si se sol•licita el servei el dia 12 d’agost i la instal•lació té lloc el dia 17, es facturarà l’import de l’Alta + Instal•lació entre el dia 22 i el dia 27, i el dia 1 de setembre es pagaria la primera mensualitat, és a dir, l’import corresponent als 16 dies gaudits. Tot això per domiciliació bancària. A partir d’aquest moment, es carregarà el dia 1 de cada mes la quota mensual corresponent al mes anterior.

Puc canviar la meva tarifa o augmentar o reduir els meus Megues?2018-07-16T14:33:33+00:00

Sí. Truca’ns al 971 53 08 03 o envia’ns un correu electrònic per estudiar el teu cas.

Com puc donar-me de baixa?2018-11-27T12:23:12+00:00

Per donar-te de baixa de qualsevol dels nostres serveis has d’enviar un correu electrònic a bajas@ibred.es amb foto del teu DNI, indicant el teu nom, data i el motiu per el qual desitges rescindir el teu contracte amb nosaltres.

Està inclòs el router wifi? És obligatori comprar el de IB-RED?2018-07-16T14:33:59+00:00

Cap de les tarifes actuals de IB-RED inclou el router wifi. Tots els router neutres són compatibles amb IB-RED, exceptuant aquells d’altres operadores que són encriptats intencionadament per fer-los incompatibles. Consulta amb el nostre equip tècnic si pots utilitzar el que ja tens.

Si no disposes de router compatible, podem instal·lar-te i configurar-te un per 35€ IVA inclòs.

Quin abast té el router wifi?2018-07-16T14:37:56+00:00

L’abast del router wifi dependrà de les característiques de l’habitatge en la qual s’instal·li. En el cas que el senyal no fos suficient, disposem d’altres dispositius per ampliar el senyal o reconduir-lo.

És necessari contractar una línia de telèfon?2018-07-16T14:38:25+00:00

Amb IB-RED no es necessita contractar línia de telèfon ja que la nostra tecnologia, a diferència d’altres operadors, no requereix de connexió telefònica per funcionar. Ara, i fins al 31 d’agost, et regalem la línia de Telèfon Fixe i un Abonament de 500 minuts en trucades a fixos nacionals gratis.

En què es diferencien la telefonia IP i l’analògica?2018-07-16T14:38:48+00:00

La telefonia IP té la mateixa qualitat de so i funciona de la mateixa manera que ho fa la telefonia analògica que tots coneixem. L’única cosa que les diferència és que la telefonia IP no necessita d’un cable de telefònic sinó que funciona via Internet. Has de saber que si es produeix un tall d’electricitat, no tindràs Internet i, com a conseqüència, el mateix succeiria amb la línia de telèfon.

Cal adquirir un nou telèfon?2018-07-16T14:39:09+00:00

No. Pots seguir utilitzant el telèfon que tens a casa. Encara que, si ho desitges, disposem de telèfons digitals per 54€ IVA inclòs.

Es pot mantenir el número de telèfon?2016-05-25T13:21:39+00:00

Sí. IB-RED s’encarregarà de tramitar la portabilitat. El termini dependrà de l’actual operadora, però habitualment ronda els 15 dies.

Com es tarifica?2018-07-16T14:39:43+00:00

Es tarifica per segons. Les trucades entre telèfons IB-RED són gratuïtes. Cridades a fixes nacionals 0,02€/min i a mòbils nacionals 0,114€/min. Resta de tarifes disponibles a la web de IB-RED.
Les trucades es facturen el dia 1 de cada mes. Per exemple, en la factura del dia 1 de maig, s’inclouran les trucades compreses entre el 23 de març i el 22 d’abril.

Té establiment de trucada?2018-07-16T14:40:10+00:00

No hi ha establiment de trucada.

Té permanència?2018-07-16T14:40:30+00:00

No, el telèfon fixe no té permanència. Pots donar-te de baixa d’aquest servei quan ho desitgis.

Puc connectar un fax?2016-06-15T12:13:21+00:00

No. La telefonia IP no permet l’ús de fax. No obstant això, existeixen fax electrònics a Internet que són igual d’efectius que un de tradicional.

El router wifi està inclòs en la tarifa?2018-07-16T14:41:00+00:00

No. Es pot utilitzar un router neutre i no codificat o adquirir el que ofereix IB-RED per 35€ IVA inclòs. Per a connexions superiors a 30 Megues recomanem un router wifi sense fil d’ús professional.

Es pot tenir una IP Fixa?2018-07-16T14:41:16+00:00

Sí. Té un preu de 14€/mes IVA inclòs.

Com funciona?2018-07-16T14:41:31+00:00

Es tracta d’una instal·lació conjunta que permet l’abaratiment de costos, en la qual cada veí disposa d’un router i una línia individual.

Quina és la velocitat de descàrrega i de pujada?2018-07-16T14:42:00+00:00

La tarifa bàsica parteix d’una velocitat de baixada de 4 Megues. No obstant això, els megues de baixada i pujada dependran de la ubicació geogràfica de la comunitat i de les necessitats d’ample de banda de la mateixa. No hi ha límit de descàrrega, no es redueix la velocitat després de descarregar un màxim de dades.

És obligatori adquirir el router?2018-07-16T14:42:14+00:00

No. Es pot utilitzar un router neutre i no codificat o adquirir el que ofereix IB-RED per 35€ IVA inclòs per resident.

L’ample de banda disponible es reparteix de forma equitativa?2018-07-16T14:42:28+00:00

La xarxa de IB-RED està concebuda i és capaç de discriminar transmissió de tràfics. A fi d’assegurar un repartiment d’ample de banda equitatiu, es realitza una estructura jeràrquica de coles per tipus de tràfic amb màxims i mínims garantits.

Es pot tenir una IP Fixa?2018-07-16T14:42:40+00:00

Sí. El preu de la IP Fixa és de 14€/mes IVA inclòs per resident.

Per què cal consultar el preu?2018-07-16T14:42:54+00:00

Aquest servei es tracta d’una connexió a Internet adaptada a les necessitats del particular. Per oferir un preu el més ajustat possible es recomana realitzar un estudi/visita prèvia de l’habitatge.

Quants Megues de pujada i de baixada té aquesta tarifa?2018-07-16T14:43:12+00:00

Depèn de la ubicació geogràfica de l’habitatge i de les necessitats d’ample de banda del propietari.

Quants Megues de pujada i de baixada té aquesta tarifa?2016-06-14T09:33:07+00:00

Depèn de la ubicació geogràfica de l’habitatge i de les necessitats d’ample de banda del propietari.

Té límit de descàrrega?2016-06-15T10:53:20+00:00

Els nostres productes no tenen límit de descàrrega. Pots fer ús de la connexió tant com desitgis sense que es redueixi la velocitat ni incrementi la seva factura, no com succeeix amb les connexions mòbils 4G o l’Internet per satèl·lit.

És obligatori adquirir el router?2016-06-14T09:34:17+00:00

No. Es pot utilitzar un router neutre i no codificat o adquirir el que ofereix IB-RED per 35€ IVA inclòs. Per a connexions superiors a 30 Megues recomanem un router wifi sense fils d’ús professional.

Es pot tenir una IP Fixa?2016-06-14T09:37:35+00:00

Sí. El preu de la IP Fixa és de 14€/mes IVA inclòs per resident.

Quants Megues de pujada té aquesta tarifa?2017-02-02T12:27:41+00:00

La velocitat de pujada es de fins a 2 Megues.

Té permanència?2018-04-23T15:47:46+00:00

No, las altas nuevas realizadas entre el 23/04/2018 y el 30/09/2018 no tienen permanencia.

Com es realitza el pagament?2018-04-23T13:51:14+00:00

Es cobra al client per domiciliació bancària als cinc dies de l’alta. No està permès el pagament en efectiu. Si
el client així ho sol·licités, administració haurà de donar el vistiplau.

Existeixen facilitats de pagament?2018-04-23T13:52:57+00:00

Sí, es permet el pagament fraccionat en dues quotes

Es poden contractar mesos extres?2016-05-26T14:49:16+00:00

Sí. Sempre que es vulgui.

Es pot tenir una IP Fixa?2016-05-27T08:53:19+00:00

Sí. El preu de la IP Fixa és de 14€/mes IVA inclòs per resident.

És obligatori adquirir el router?2016-05-26T14:13:50+00:00

Pots utilitzar un router neutre i no codificat o adquirir el que ofereix IB-RED per 35€ IVA inclòs.

Es pot contractar una tercera temporada?2018-07-16T14:25:23+00:00

Sí, per descomptat.

Si contracto el producte Internet vacacional. Puc connectar-me i desconnectar-me sempre que vulgui?2018-07-16T14:25:36+00:00

Amb el nostre pla vacacional tu tries quan com gaudir de la teva connexió a Internet. Tu tries en quina data comencen i, per tant, en quina data acaben els 6 mesos de connexió. Per a connectar, desconnectar o connectar de nou la teva connexió vacacional truca al 971 53 08 03, sempre amb 2 dies d’antel·lació.

Quant es triga a fer la instal·lació des de la sol·licitud d’alta?2018-07-16T14:26:11+00:00

El termini d’instal·lació és breu. Normalment la instal·lació es realitza dins els 8 dies posterior a la sol·licitud d’alta. No obstant això, en temporades de gran activitat, el termini pot ser lleugerament superior.

Té permanència?2018-07-16T14:21:45+00:00

Sí. La permanència de les nostres connexions a Internet és de 9 mesos, llevat que s’especifiqui el contrari en les condicions de la tarifa.

En què consisteix la instal·lació?2018-07-16T14:22:03+00:00

En primer lloc, els tècnics de IB-RED col·loquen en la teulada o en el terrat del domicili una antena receptora d’escàs impacte visual. Es tracta d’una caixa blanca de la grandària similar a la d’un fol (24 x 20 cm). A continuació, s’introdueix el cable que surt del receptor instal·lat a l’interior de l’habitatge o negoci i es connecta al router wifi o directament a un ordinador.

L’antena és propietat de IB-RED. El lloguer i manteniment de la mateixa s’inclou en la quota mensual de cada client. En cas de produir-se una baixa del servei, s’haurà de programar una data per a la recollida de l’antena.

Quants Megues de pujada tenen les tarifes d’Internet per a particulars?2018-07-16T14:24:37+00:00

La velocitat de pujada és de fins a 2 Megues.

Es necessita línia de telèfon?2018-05-31T09:43:17+00:00

No. No és obligatori, no obstant això, disposem d’aquest servei per 1€ al mes. Consulta condicions a www.ibred.es/ca/fixe

Ja tinc un router wifi. És obligatori comprar el de IB-RED?2018-07-16T14:24:54+00:00

Tots els routers neutres són compatibles amb IB-RED, exceptuant aquells d’altres operadores que són encriptats intencionadament per fer-los incompatibles. Consulta amb el nostre equip tècnic si pots utilitzar el que ja tens. Si no disposes de router compatible, podem instal·lar-te i configurar-te un per 35€ IVA inclòs.

Té límit de descàrrega?2018-07-16T14:21:22+00:00

En absolut, tots els nostres productes d’Internet són tarifa plana. No tenen límit de descàrrega. Pots fer ús de la teva connexió tant com desitgis sense que es redueixi la velocitat ni incrementi la teva factura, no com ocorr amb les connexions mòbils o l’Internet per satèl·lit.

Quants dispositius poden connectar-se?2018-07-16T14:21:04+00:00

Per a un ús òptim de la teva connexió a Internet recomanem fins a un màxim de 7 dispositius connectats alhora.

Es pot tenir una IP Fixa?2018-07-16T14:20:39+00:00

Sí. Té un preu de 14€/mes IVA inclòs

TARIFA ESTÁNDAR FLEXI

Llamadas a fijos y móviles nacionales e itinerancia en eurozona: 0,0551€/minuto
Establecimiento de llamada: 0,1815€
SMS nacional e itinerancia en eurozona: 0,1815/SMS
SMS internacional: 0,3025€/SMS
Navegación nacional e itinerancia en eurozona: 0,0363€/Mega, con un límite de navegación al mes de 2 Gigas, superado dicho límite se reduce la velocidad a 4kbps. Consumidos 90 Megas a velocidad reducida, se cortan los datos hasta el mes siguiente

Tarifas aplicables en caso de uso no razonable
Llamadas a fijos y móviles nacionales: 0,30€/minuto
Establecimiento de llamada: 0,30€
Navegación nacional: 0,05€/Mega

Cargos adicionales en caso de uso no razonable en itinerancia en eurozona
Llamadas a fijos y móviles de eurozona:
0,0363€/minuto
Navegación de datos: 0,009317€/Mega
SMS: 0,0121€/SMS

Resto de tráfico en caso de uso no razonable
Se perderán los efectos de descuentos, promociones o bonos aplicados. Se facturarán al cliente final todos los minutos y datos consumidos según las tarifas de consumo no razonable, así como las cuotas correspondientes de la tarifa contratada, reservándose IB-RED el derecho a suspender el tráfico de las líneas afectadas conforme a la legalidad vigente.

Consultar resto de tarifas: internacional, roaming y números especiales.

NORMAS DE USO RAZONABLE

Las normas de uso razonable aplicables a todas las tarifas IB-RED en vigor en cada momento, sin excepción, serán las indicadas a continuación:

En caso de incumplimiento de cualquiera de las anteriores normas, esto es, de realizar un uso no razonable, será de aplicación las tarifas de uso no razonable contenidas en la TARIFA ESTÁNDAR FLEXI y ello sin perjuicio de lo dispuesto en el Contrato.

BONO WHATSAPP

1 Giga de datos con navegación compatible 4G limitada a 16kbps en todas las modalidades de datos nacionales e itinerancia en eurozona según condiciones legales vigentes. Superada la navegación contratada de datos o alcanzado el fin de mes, el bono se corta • Bono aplicable sólo a líneas con tarifas con bonos de datos contratados • No prorrateable y autorrenovable • Sujeto a normas de uso razonable • Tarifa sin permanencia.

ABONAMENT WHATSAPP

1 Giga de dades amb navegació compatible 4G limitada a 16kbps en totes les modalitats de dades nacionals i itinerància en eurozona segons condicions legals vigents. Superada la navegació contractada de dades o arribat el final de mes, el abonament es talla • Aplicable únicament a línies amb tarifes amb abonaments de dades contractades • No prorrateable ni autorrenovable • Subjecte a normes d’ús raonable • Tarifa sense permanència.

NORMES D’ÚS RAONABLE

Les normes d’ús raonable aplicables a totes les tarifes IB-RED en vigor a cada moment, sense excepció, seran les indicades a continuació:

En cas d’incompliment de qualsevol de les anteriors normes, això és, de realitzar un ús no raonable, serà aplicable el tarifari d’ús no raonable contingut en la TARIFA ESTÀNDARD FLEXI i això sense perjudici del que es disposa en el Contracte.

TARIFA ESTÀNDARD FLEXI

Trucades a fixes i mòbils nacionals i itinerància en eurozona: 0,0551€/minut
Establiment de trucada: 0,1815€
SMS nacional i itinerància en eurozona: 0,1815/SMS
SMS internacional: 0,3025€/SMS
Navegació nacional i itinerància en eurozona: 0,0363€/Mega, amb un límit de navegació en el mes de 2 Gigas, superat aquest límit es redueix la velocitat a 4kbps. Consumits 90 Megas a velocitat reduïda, es tallen les dades fins al mes següent

Tarifes aplicables en cas d’ús no raonable
Trucades a fixes i mòbils nacionals i itinerància en eurozona: 0,0551€/minut
Establiment de trucada: 0,1815€
Navegació nacional: 0,05€/Mega

Càrrecs addicionals en cas d’ús no raonable en itinerància en eurozona
Trucades a fixes i mòbils d’eurozona:
 0,0363€/minut
Navegació de dades: 0,009317€/Mega
SMS: 0,0121€/SMS

Resta de trànsit en cas d’ús no raonable
Es perdran els efectes de descomptes, promocions o abonaments aplicats. Es facturaran al client final tots els minuts i dades consumides segons les tarifes de consum no raonable, així com les quotes corresponents de la tarifa contractada, reservant-se IB-RED el dret a suspendre el trànsit de les línies afectades conforme a la legalitat vigent.

Consultar resta de tarifes: internacional, roaming  i números especials.

REASONABLE CONDITIONS OF USE

The reasonable conditions of use applicable to all IB-RED rates in force at any time, without exception, will be as indicated below:

In case of non-compliance with any of the abovementioned regulations, that is, in the event of unreasonable use, the rates for unreasonable use contained in the FLEXI STANDARD RATE will be applicable, without prejudice to the provisions of the Contract.

STANDARD FLEXI RATE

Calls to national landlines and mobile phones and Eurozone roaming: €0.0551/minute. Call set-up €0.1815
National SMS and Eurozone roaming: 0.1815/SMS
International SMS: €0.3025/SMS
National browsing and Eurozone roaming: €0.0363/MB, with a monthly browsing limit of 2 GB. After reaching this limit, the speed drops to 4 kbps. Once 90 MB has been consumed at reduced speed, the data is interrupted until the following month

Rates applicable in case of unreasonable use
Calls to national landlines and mobile phones: €0.30/minute. Call set-up €0.30
National browsing: €0.05/MBa

Rates applicable in case of unreasonable use of Eurozone roaming
Calls to Eurozone landlines and mobile phones:
€0.0363/minute
Data browsing: €0.009317/MB
SMS: €0.0121/SMS

Rest of traffic in case of unreasonable use
the effects of discounts, promotions or bonuses applied will be lost. The End Client will be charged for all minutes and data consumed on the basis of the rates for unreasonable consumption, as well as the corresponding fees of the contracted rate. IB-RED also reserves the right to suspend the traffic of the affected lines in accordance with current legislation

Consult other rates: international, roaming and special numbers.

VORSCHRIFTEN ÜBER DEN SINNVOLLEN GEBRAUCHS

Die Vorschriften über den sinnvollen Gebrauch, die auf alle IB-RED-Tarife zu jedem Zeitpunkt ohne Ausnahme anwendbar sind, werden nachfolgend aufgeführt:

Bei Verletzung einer der vorstehenden Vorschriften, d. h. bei nicht sinnvollem Gebrauch, kommen die Tarife über den nicht sinnvollen Gebrauch zur Anwendung, die im STANDARDTARIF FLEXI enthalten sind, unbeschadet der Bestimmungen im Vertrag.

WHATSAPP VOUCHER

1 GB of data with 4G-compatible browsing limited to 16 kbps for all forms of national data and Eurozone roaming according to current legal conditions. Once the contracted data browsing is reached, or the month ends, the voucher expires • Voucher only applicable to lines with rates that include contracted browsing vouchers • Not proportional or self-renewable • Subject to reasonable conditions of use • Rate without continuity period.

WHATSAPP-ABO

1 Gigabyte Datenverkehr mit kompatiblem Surfen 4G begrenzt mit 16kbps bei allen nationalen Datenmodalitäten und Roaming in der Eurozone gemäß den geltenden gesetzlichen Bedingungen. Nach Überschreitung der abgeschlossenen Datenverbindungen oder am Ende des Monats wird das Abonnement unterbrochen • Abo nur anwendbar auf Linien mit Tarifen mit abgeschlossenem Surfabo • Nicht umlagefähig und selbsterneuernd • Es unterliegt den Vorschriften über den sinnvollen Gebrauch • Tarif ohne Mindestvertragsdauer.

STANDARDTARIF FLEXI

Anrufe im nationalen Fest- und Mobilfunknetz und Roaming in der Eurozone: 0,0551€/Minute
Verbindungsaufbau: 0,1815€
Nationale SMS und Roaming in der Eurozone: 0,1815/SMS
Internationale SMS: 0,3025€/SMS
Nationales Surfen und Roaming in der Eurozone: 0,0363€/Megabyte mit einer Höchstgrenze von monatlich 2 Gigabytes. Bei Überschreitung dieser Grenze wird die Geschwindigkeit auf 4kbps verringert. Nach einem Verbrauch von 90 Megabytes mit reduzierter Geschwindigkeit wird die Datenverbindung bis zum folgenden Monat ausgesetzt

Anwendbare Tarife bei nicht sinnvollem Gebrauch
Anrufe im nationalen Fest- und Mobilfunknetz:
0,30€/Minute
Verbindungsaufbau: 0,30€
Nationales Surfen: 0,05€/Megabyte

Zusatzbelastungen bei nicht sinnvollem Gebrauch beim Roaming in der Eurozone
Anrufe im Fest- und Mobilfunknetz der Eurozone:
0,0363€/Minute
Datenverbindung: 0,009317€/Megabyte
SMS: 0,0121€/SMS

Übriger Verkehr bei nicht sinnvollem Gebrauch
Die Auswirkungen von Nachlässen, Angeboten und angewandten Boni gehen verloren. Dem Endkunden werden alle verbrauchten Minuten und Datenverbindungen nach dem Tarif für nicht sinnvollen Gebrauch berechnet sowie die entsprechenden Beiträge des abgeschlossenen Tarifs, wobei sich IB-RED weiterhin das Recht vorbehält, den Verkehr der betroffenen Linien gemäß der geltenden Gesetzgebung zu unterbrechen.

Erfragen Sie die übrigen Tarife: internacional, Roaming und Sondernummern.